نمايندگي رسمي محصولات ارتباطي پاناسونيك

مديريت گزارش تماس ها در سانترال كم ظرفيت پاناسونيك

مدير سيستم مي تواند اطلاعات تماس هر يك از داخلي ها را مشاهده كرده، پرينت گرفته و يا پاك نمايد. مدير تنها از طريق داخلي كه به Jack 01 متصل است و با زدن پسورد سيستم و يا پسورد مدير مي تواند به وسيله ي گوشي هاي اختصاصي پاناسونيك كه داراي صفحه نمايش هستند، مانند KX-T7730 وارد سيستم شود. اينكار بايد در مواقعي انجام شود كه هيچگونه تماسي با داخلي گرفته نمي شود و گوشي بر روي دستگاه قرار دارد.
مشاهده، پرينت و پاك كردن گزارشات

در شكل زير مراحل كار به صورت كامل نشان داده شده است، با دنبال كردن هر يك از آنها مي توانيد به سهولت، گزارش تماس هاي مجموعه خود را كنترل و مديريت نمائيد....
براي ديدن ادامه مقاله به لينك زير مراجعه نماييد:
مديريت گزارش تماس ها در سانترال كم ظرفيت پاناسونيك


برچسب: سانترال,مركز تلفن,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال پاناسونيك,پاناسونيك,نمايندگي پاناسونيك,كامتل,نماينده پاناسونيك,پاناسونيك ايران,سايت پاناسونيك,محصولات پاناسونيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ساعت: ۱۲:۵۲:۲۷ توسط:نمايندگي پاناسونيك موضوع: مقالات

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :