نمايندگي رسمي محصولات ارتباطي پاناسونيك

تلفن گويا

 در گذشته نياز به يك اپراتور انساني براي اداره كردن حجم بالايي از تماس هاي تلفني،بخش تفكيك ناپذيره  هرشركت و يا ارگاني بود. امروزه سيستم‌هاي يكپارچه تلفني (CTI)،  اين توانايي  را دارند كه كامپيوتر را براي اداره كردن سيستم هاي تلفني  با عملكرد خودكار، تطبيق دهند و  بدون نياز به حضور فيزيكي كاربر، به صورت 24 ساعت پاسخگوي تماس گيرندگان باشند و با صرفه جويي در هزينه و زمان، مستقيما اطلاعاتي را كه مورد نياز آنهاست در  اختيارشان قرار دهند.

سيستم تلفن گويا در حقيقت استفاده از قابليت هاي سيستم هاي كامپيوتري در بستر خطوط تلفني و شكل تكامل يافته تر همان پيام گير ساده تلفني است. با اين تفاوت كه بانك هاي اطلاعاتي پشتيبان سيستم امكان ايجاد تعامل بين مخاطب و ماشين را  فراهم مي كنند. در اين راستا شركت فاطررسانور با توجه به كاربردهاي گوناگون و نيازهاي متفاوت شركت‌ها و سازمان‌ها، نرم افزار تلفن گويا را به شما عرضه مي نمايد.مهم‌ترين ويژگي نرم‌افزار فوق اين است كه  مشتريان مي‌توانند بر حسب نياز خود نحوه ارائه خدمات، روال پاسخ‌گويي به تماس‌ها، پخش پيغام‌ها، منوهاي صوتي، دريافت اطلاعات و ارسال فكس از طريق خط تلفن را مشخص نمايند، قابليت هايي هم چون امكان طراحي ، پياده سازي و تست سناريو توسط ابزار گرافيكي ، سيستم هاي مديريت شكايات ، انتقادات ، پيشنهادات و نظرسنجي و بسياري موارد ديگر را شامل مي شود.همچنين اين سيستم مي تواند با اتصال به انواع بانك‌هاي اطلاعاتي (SqlServer, Oracle, MySql) و يا CRM موجود در سازمان‌ها، كاربردها و نرم افزارهاي تلفيقي كارآمدي توليد نمايد.جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه بر روي لينك زير كليك نماييد.

تلفن گويا



برچسب: ,تلفن گويا,روتر,سوئيچ,ميكروتيك,مسيرياب,راه اندازي شبكه,تجهيزات شبكه,نصب شبكه,طراحي شبكه,مودم روتر,ضبط مكالمات,ضبط مكالمه,ريزمكالمات,ريز مكالمه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ساعت: ۰۲:۵۰:۵۲ توسط:نمايندگي پاناسونيك موضوع: تلفن گويا